Freshservice IT Service Desk Management Solution - Freshservice Rozwiązanie do zarządzania biurem obsługi IT
Freshservice to oparta na ITIL platforma zarządzania biurkiem obsługi IT dostępna na platformie Android. Jest to proste w konfiguracji rozwiązanie oparte na chmurze, które pozwala agentom IT pozostać połączonymi i produktywnymi nawet wtedy, gdy są w podróży. Mobilna aplikacja Freshservice zawiera innowacyjny moduł o nazwie "Do zrobienia", który pozwala agentom na priorytetyzację pracy i wyświetlanie wszystkich strumieni pracy w jednym oknie.
Aplikacja oferuje pełen zakres modułów ITIL, takich jak zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianami, katalog usług, zarządzanie zasobami, zarządzanie użytkownikami i inne. Jej kluczowe funkcje obejmują powiadomienia push, gotowe odpowiedzi, prywatne notatki, widoki dostosowywane oraz skaner kodów kreskowych/QR do aktualizacji szczegółów zasobów. Dodatkowo, mobilna aplikacja Freshservice umożliwia pracownikom dostęp do katalogu usług i śledzenie żądań usługowych.
Aplikacja w pełni umożliwia zarządzanie incydentami, udzielanie zatwierdzeń oraz zarządzanie szczegółami użytkownika i zasobów. Obsługuje Active Directory SSO lub SAML dla łatwego logowania. Aplikacja jest bezpłatna w użyciu i można ją pobrać ze sklepu Google Play.
Opinie użytkowników o Freshservice
Czy próbowałeś Freshservice? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!